3 Ağustos 2012 Cuma

2. ÖDEV

http://fulyaerkut.blogspot.com/
Müşterinin memnuniyetinin de memnuniyetsizliğinin de beraberce dile getirilmesi. Yakalaşımı cok güzel ve eğlenceli buldum. Yazının içeriği ve resim birbirini tamamlar nitelikte. Ayrıca olumlu bir durumumla karşılasınca insanların yönlendirilmesi oranı ile olumsuz bir durumda ki yölendirilme farkı cok açık net vurgulanmış.

http://ozdebaykal.blogspot.com/
Resimin vurgusu ve yazının başlangıcı cok can alıcı geldi bana. Sadece bize müşteri memnuniyetini değil, yapılabilecekleri de anlatmış olması da güzel bir yaklaşım olmuş.

http://mervecalislar.blogspot.com/
Bütünün parçası vurgusu yapılmış. Gerçektende çok dogru bir noktayı yakalamış hem resim hemde açıklaması birbirini tamamlıyor. İlk resmi gördüğümde bende uyanan izleminde gerçekten doğru bir yaklaşım olduğu yönde. Diğer bir taraftan da müşteri memnuniyetinin pazarlamada gerçekten önemli bir yere sahip olduğunu bir kez daha anlatmış olması açısından çok begendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder