12 Ağustos 2012 Pazar

''POSITIONING'' DEGERLENDİRMESİ _ 4.ÖDEV

1.http://marketingmanagement216.blogspot.com/
   Bu yazıdaki başlangıç noktası çok beğendim. İnsan zihninde, ''marka konumlandırması'' yapılmazsa markaların nasıl görüneceğini bize anlatmakla işe başlamış. Sıradanlık, aynılık.. Bu markalara hiçbir sey kazandırmaz aksine kaybettirir. Çünkü insanlar hep farklılığı görmek, ona sahip olmak ister. Bu yazıdada bu güzel bir şekilde ifade edilmiş. Daha sonra farklılıklar olursa markanın talep unsuru haline geleceği açıklamış.

2.http://fulyaerkut.blogspot.com/
   Tam anlamıyla zihinde oluşan görüntü... Konumlandırmayı anlatırken bu resmi seçmek çok başarı bir yaklaşım olmuş. Yıllardır zihnimizden hiç silinmeyen bir resim bu. Yazıda aktarıldığı gibi, markanın oluşturduğu farklı ses, kişi ve görüntüler markayı her zaman zihnimizde kalmaya zorlar. Farklılıklar, yaratıcılıklar hep akılda kalandır.

3.http://070204042.blogspot.com/
   Güzel bir ilişki. Resimde ki arı ile müşteri benzetmesine gerçekten katılıyorum. Birçok markanın içinden en iyisini yani bizim için zihnimize yerleşmiş en doğru görüntüyü seçmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder